חיסול פטרת הציפורניים בגז אוזון

האוזון (O3) אוזון הוא גז הנוצר עקב מעבר מטען חשמלי בחמצן. הוא נמצא באטמוספירה באופן טבעי ומשמש כשכבה המגינה על האדם, החי והצומח מפני ההשפעה המזיקה של השמש ומפני התחממות יתר של כדור הארץ. מאחר שהאוזון כבד מן האוויר, קיימת שקיעה הדרגתית שלו כלפי האדמה, ובדרכו הוא נקשר למזהמים שונים באוויר ובכך מהווה מרכיב עיקרי לטיהור האוויר. לעובדה שכמות האוזון באטמוספירה פוחתת בהדרגה
“לאוזון תכונה חשובה שהופכת אותו ליעיל מאוד בתחום הרפואה, והיא יכולת החיטוי והטיהור שלו. האוזון משמיד כל גורם מזהם שקיים: חיידקים, פטריות ונגיפים.”

האוזונותרפיה (טיפול באמצעות אוזון) נמצאת בשירות הרפואה כבר יותר מ-80 שנה, בעיקר בארצות מערב אירופה. הטיפול משמש לנטרול זיהומים שונים, נגיפים, חיידקים ופטריות, לטיפול ברגליים סוכרתיות, לניקוי כלי הדם והלימפה, להפחתת דרגת דלקות ועוד. שיטות הטיפול שפותחו במשך השנים כוללות שתיית מי אוזון, הזרקת אוזון לגוף, חוקני אוזון לנרתיק ולמעי הגס, וטיפולים מקומיים בעזרת מים או שמן זית שבהם מומס האוזון, או באמצעות שקית אטומה שבה מוזרם האוזון מסביב לגפה הנגועה.

לדברי כרמי שמטפלת בעזרת האוזון בבעיות רפואיות שונות, אותו כושר חיטוי וטיהור שהופך את הגז הזה ליעיל כל כך בריפוי, מהווה בסיס גם לטיפולים קוסמטיים ולטיפולים לשיפור איכות החיים וההרגשה..

“הטיפול באוזון מאפשר לחטא את העור מזיהומים, לייבש פצעים, להמריץ את חידוש העור ולרענן את מראהו, והוא יעיל במיוחד אחרי טיפולי פילינג”, וכן נמצא יעיל למיגור פטרת הציפורניים.
אופן הטיפול ?

המטפלת שמה את כף הרגל הנגועה בפטרת הציפורניים בתוך שקית שמכילה ערבוב של חמצן ואוזון
התערובת של הגזים הורגת את החיידקים ומונעת מחיידקים להתפתח בסביבה הנגועה בפטרת
גז החמצן ואוזון הם אנטי דלקתיים ואם נקרב אותם למקום הפטרת נשפר את מצבה..

להיפטר מפטרת הציפורניים אחת ולתמיד

כבר 20 שנה שאני סובל מזיהום כרוני עקשן הנקרא “פטרת הציפורניים”. מגרד לי בלי סוף באחת מאצבעות הרגליים או הידיים, הריח בלתי נסבל והאסתטיקה של הציפורן נפגמה קשות והתעוותה ללא היכר. כל גזיזת ציפורניים ברגליים הופכת לסיוט, כל מבט לכיוון הכתמים בציפורניים כשאני הולך יחף, מעצבן אותי מחדש. ניסיתי כבר הכל: אנטיביוטיקה שקיבלתי מרופאים, תרופות ומשחות שקניתי בבתי המרקחת. שום דבר לא עזר!

לא תאמינו איך מצאתי את הגאולה מהפטרת המטרידה הזאת:
לפני מס’ חודשים הלכתי עם יניב חברי לים. ישבנו על החוף ושוחחנו. לאחר כמה דקות אני מביט ביניב מכופף ראשו לכיוון כפות הרגליים שלי. ” גם לך יש את פטרת ציפורניים?” שאל. “כן” עניתי ולא הבנתי את ההתעניינות. “אתה יודע כמה שנים גם אני סבלתי מזה?” המשיך יניב. “תראה את הציפורניים שלי עכשיו, הן נקיות לגמרי כבר שנתיים” כך אמר.

איך עשית זאת? שאלתי בתמיהה. “באחת השיטות היחידות שעובדת, בצורה מאד פשוטה”, ענה יניב. אז הפנה אותי חברי, לתכשיר הפלאים הביתי הזה שאיתו ניתן להיפטר מפטרת הציפורניים בזמן קצר ובפעולה פשוטה ומוכחת. רכשתי את התכשיר ותוך מס’ טיפולים נפטרתי גם אני אחת ולתמיד מהצרה הזאת.

מחלה זיהומית שחייבים להיפתר ממנה
חשוב שתדעו שפטרת הציפורניים היא מחלה כרונית, זיהומית ומדבקת שלא נרפאת מעצמה. בישראל היא נפוצה בגלל החום והלחות, ונמצאת בגרביים ובנעליים שלא חוטאו. השכיחות שלה עולה עם הגיל וכן, ככל שכפות הרגליים באות במגע עם מים ואנו לא מנגבים אותן מספיק. עם הגיל גם פוחתת היכולת של הציפורן להתגונן מפני המחלה. שימו לב שהפטרת פוגעת יותר בחולים עם מערכת חיסונית חלשה וכאלה הסובלים מהזעת יתר. גם נעילה ממושכת של נעליים סגורות מגבירה את הסיכוי לחלות.

הציפורן החולה אף מהווה קרקע למחלות זיהומיות ומדבקות אחרות, לחיידקים אלימים ולאלפי סוגי פטריות. הפטרת מהווה גורם סיכון לאנשים בעלי מחלות רקע שונות – כדוגמת סכרת. אדם אשר לא מטפל בפטרת, מסתכן בכך שיפחתו סיכוייו להחלמה, ובעיקר בהדבקה פוטנציאלית של אחרים בכלל ומשפחתו שלו בפרט. ללא טיפול נכון ומהיר בשיטה ייחודית זו, המחלה רק הולכת ומחמירה ועלולה לגרום לנשירת הציפורן וגם לסיבוכים אחרים. במקרים חמורים לא תצמח ציפורן חדשה וזה כבר סיפור מסובך הרבה יותר, שכן אז נהרסה ההגנה הטבעית של הגוף והאצבעות נחשפות אף יותר לזיהומים נוספים ולרעלנים המביאים לסיבוכים שונים. דעו לכם שמעבר למפגעים האסתטיים והריח הלא נעים – פטרייה שאינה מטופלת, או מטופלת חלקית, עלולה לפגוע במערכת החיסונית, לחדור לאיברים פנימיים דרך מחזור הדם.

כך ניפטר מהפטרת
בדרך כלל התרופות שניתנות היום לטיפול בפטרת מגיעות עם רשימה שלמה של תופעות לוואי אפשריות הכוללות אפשרות פגיעה במערכות אחרות בגוף, כגון כליות וכבד. מחקרים שנעשו בשנים האחרונות בקרב אלפי מטופלים בתכשיר הביתי הייחודי העלו תוצאות מדהימות. לפיכך זהו הטיפול המומלץ ביותר בפטרת הציפורניים. כאמור, הטיפול הינו הומאופתי, יעיל מאד ואינו כרוך בתופעות לוואי! הטיפול אינו מלווה בכאבים, כאשר את התוצאות תוכלו לראות החל מהטיפול הראשון!
בנימה אישית ומתוך ניסיון, פטרת הציפורניים היא דבר נורא מטריד וחייבים לשים לה סוף! התכשיר הזה עזר לי מאד!

טיפולי המרכז

טיפול באקנה צלקות

העלמת כתמי עור ופיגמנטציה

הסרת שיער

טיפולי פנים

המסת שומן / צלוליט

פדיקור ומניקור

דילוג לתוכן